صندلی ماساژ

صندلی ماساژ قسمت اول

 

این سوالی است که بسیاری از خود می پرسند، بدون آنکه دقیقا از عملکرد آن اطلاع داشته باشند این صندلی دستگاهی است که با بهره گیری از جدید ترین فناوری های روز که در دل خود ماهیتی در راستای اصول ماساژ دارد، توانسته گامی بلند در زمینه سلامت و درمان انسان بردارد. آنها بهترین ماساژورهای برقی هستند، زیرا تمام بدن را در یک بازه زمانی خاص ماساژ می دهند.

اطلاعات و راهنمایی های زیادی در مورد انتخاب صندلی ماساژور مناسب وجود دارد، اما ما در زیر کاربردی ترین راهنما را جهت داشتن خریدی مطمعن برای شما ترتیب داده ایم.

 

 

عملکرد صندلی ماساژور                                   صندلی ماساژ

 


این وسیله الکتریکی با برق کار می کند و با توجه به برنامه های از پیش تعیین شده و با دارا بودن کیسه های هوا و غلتک های موجود، یک ماساژ خاطره انگیز همراه با آرامشی وصف ناشدنی برای شما فراهم می کند.

کیسه های هوا معمولا در نواحی: دست ها، پاها، شانه جهت اعمال فشار و غلتک هایی در نواحی: پشت و کمر، نشیمنگاه و پاها جهت نفوذ عمیق تر به بافت ماهیچه ها مورد استفاده قرار می گیرند. آن ها به طور ویژه و با دقت بسیار بالا تکنیک های ماساژ از جمله: ماساژ شیاتسو، سوئدی و غیره ... را شبیه سازی می کنند.

بسیاری از تنظیمات شدت ماساژ و دیگر برنامه ها از طریق کنترل پنل رسمی بر روی دستگاه یا ریموت کنترل قابل استفاده است.

این صندلی ها گزینه ای عالی برای افرادی است که مشغله کاری و فکری زیادی دارند و این باعث ایجاد استرس، بی قراری و تنش در زندگیشان شده است. پس دست نگه دارید، تنها کافی است با 10 دقیقه استفاده از این صندلی، احساس آرامش توام با تجدید انرژی در شما ایجاد شود.

هدف 

اول و مهمتر از هر چیز دیگری، دانستن این موضوع است که ما صندلی ماساژ را برای چه هدفی می خواهیم؟ آیا از آن برای کاهش درد در ناحیه خاصی از بدنمان می خواهیم؟ یا تنها برای کسب آرامش، بر طرف کردن خستگی و لذت بردن؟

افراد مختلف نیازهای متفاوت دارند. به عنوان مثال، کارمندانی که 8 ساعت در روز پشت میز خود می نشینند، نیازهای گوناگونی نسبت به کارگران معدن دارند.

با دانستن اهداف، تصمیم گیری بر اساس عوامل دیگر آسان تر خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که اولویت بندی شما چیست تا بر حسب آن به دنبال ویژگی های مورد نیاز خود از صندلی ماساژ باشید.

قیمت

 این صندلی ها دارای بازه گوناگونی از قیمت ها هستند. این پراکندگی در قیمت ها به عواملی همچون: مدل، ویژگی ها، برند، کیفیت ساخت و گارانتی مرتبط است.

خرید محصولی ارزان بدون توجه به کیفیت و ویژگی ها، می تواند منجر به سرمایه گذاری نادرست شود. زیرا در طول زمان اهداف و نیازهای شما تغییر می کند، در این راستا صندلی خریداری شده ممکن است دیگر جوابگوی این نیازها نباشد و شما مجبور به فروش آن و خرید محصولی جدیدتر کنید.

مارک

 مارک های متعددی در بازار وجود دارد. مارک های ژاپنی برای زمانی طولانی در بورس بهترین صندلی ها بودند، اما امروزه بسیاری از کشورها شروع به ساخت صندلی هایی با کیفیت بالا کرده اند.

مهم است که برندهای معتبر را مورد بازبینی قرار دهید، زیرا محصولاتی با کیفیت بالا را ارائه می دهند تا تولید کنندگان و برندهای ناشناخته کوچک. برند انگلیسی Boncare را فعلا می توان بهترین برند صندلی ماساژ در ایران دانست.